Uppesittarkväll.

Ja, detta med att komma till ro på kvällen har blivit något utav ett problem.. Det går bara inte! Tusen tankar snurrar runt i huvudet så fort jag landar i sängen. Låg en timme och lite till utan resultat. Så som vanligt reste jag på rumpan och gick ner. Sambon ligger och sussar gott och det hade jag också velat göra, för egentligen är jag trött. Men har ont i magen och mår lite illa.. Så har inte ro att ligga i sängen!

Önskar att jag kunde dra täcket över huvudet och spola fram tills förlossningen sätter igång. För helt ärligt är det inte skoj att vara gravid mer. Jag har fått nog! Nu kan jag detta känns det som.
Varje kväll tänker jag att -Oh, så skönt det ska bli att få gå och lägga mig. Men när jag väl är där, hittar jag ingen bra sovställning. Magen är ivägen hur sjutton jag än gör!

Morgondagen är utan planer, känns lite småtrist faktiskt.. Lillkillen är ju hos Mormor och Morfar, de skulle troligen till djurparken imorgon om vädrets makter var på deras sida. Sambon ska iväg på ett par ärenden sedan ska han sätta upp lite hyllor här hemma och fixa med vår garderob i sovrummet. Så vad ska jag hitta på? Ingenting känns särskillt lockande .. Nä usch och pi för att gå och vänta såhär. Nu vill jag bli tvåbarnsmamma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0