Trädgårdsarbete med enorm bula.

Idag har varit en fridfull dag, om än lite kämpig för höften. Jag och min lilla son for iväg till blomsterhandeln, fick köpt en massa blommor för en billig peng. Gillas! Sedan blev det ICA och lite middagsmat inhandlat. Middagen idag består av kyckling, ris & currysås. En älskad klassiker i vårt hushåll!
Sedan har vi pysslat i trädgården hela eftermiddagen, jag o lillen. Planeterat blommor i krukorna och rensat ogräs runt dammen. Lite småfix, så nu ser faktiskt trädgården hyffsat fräsch ut! :)

Ikväll bär det av för lite tjejkväll. Lite kaffe och snack efter L har somnat. Får passa på nu medans sambon har semester. Annars har jag aldrig chansen att göra det..

Usch, nu tränar livmodern för fulla muggar känner jag. Massa förvärkar. Men, det gör ju nytta så ;)

Nä, nu får det grillas kyckling!! Trevlig afton..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0