Storebror blir 3 år.

För ca 3 år sedan låg jag och min sambo med vårt nyfödda lilla knyte i förlossningssalen. Alldeles rusiga av kärlek och lycka, allt var så nytt. Alldeles, alldeles underbart. Nu ligger en "liten-stor" treåring i soffan, febrig och utmattad. Stackaren klarar fortfarande inte värmen särskillt bra, det har han aldrig gjort.
Han är världens underbaraste lilla kille, förstår inte hur vi lyckats få en så fin påg. Tänk att vi har skapat honom.. Det väcker så mycket känslor.

Det kom över mig igårkväll att tänk, snart ska vi få uppleva detdär lyckoruset än en gång. Det är ofattbart. Nu är längtan stor. Men denna gången har jag bestämmt mig för att inte jäkta på det hela. Utan bara njuta av den sista tiden som enbarnsförälder och ge all min tid till min prins. För snart har vi en himla massa att stå i. Kan tänka mig att det är en stor omställning att bli tvåbarnsförälder, därför ska jag ta vara på dessa sista veckorna.
Med Leo var jag alldeles utom mig av längtan, deprimerad o menade på att "kom uuuuut någongång". MEN, hon kommer när hon kommer. Och sedan har vi hela livet på oss att lära känna vårt andra lilla mirakel.
Allting står färdigt, bara för flickan att anlända. Men mig gör det ingenting om jag går över sisådär en och en halv vecka ;) Då Leo fyller år idag och jag på torsdag så får det gääärna vara lite mellanrum tills nästa födelesedag ;)

Nä nu ska jag gå och mysa med min lilla påg som snart slocknar i soffan ;( Stackars honom att vara sjuk på självaste 3års dagen. Vilken tur att vi hade kalaset för honom igår ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0