Molande värk..

Kan det vara så att jag kanske får tidigare än beräknat iaf ? Hoppas jag inte. Men har haft en molande konstig värk i magen hela dagen som jag tycks känna igen sedan min förra graviditet. Dessutom så finns detdär trycket neråt där ff och inte tycks ge med sig. Men kan ju vara för att lilltjejen rör sig så mkt och inte ligger som hon ska. Kanske därför magen ömmar, det är ju en bebis på ca 3 kilo som rör runt i magen. Kanske inte så konstigt att det inte är så skönt, haha :) Aja, vi får se när hon kommer. Vår prinsessa ♥ Men hoppas innerligt att hon stannar där ett tag till, med tanke på våra födelsedagar ;)

Det var uppfriskande att läsa min förlossningsberättelse med L. Jag skrev den på BB eftersom jag inte fick en blund på hela den natten tackvare rumskamraten. :/ Dessutom åt L heeela tiden. (kom fram till att jag inte hade någon näring 3 veckor senare) Så då passade jag på att skriva fl-berättelse :)

Om några timmar kommer min Älskade hem, sedan har han semester. Gud, det ska bli så skönt att få ha honom hemma och slippa oroa sig för att han ska vara i sthlm när förlossningen sätter igång!

Vi var 5 stycken som var beräknade ungefär samtidigt på E's jobb. (Chefen är inte så exalterad :))
Nu är vi bara 3 kvar, sedan är det en massa andra som väntas få inom det snaraste. Inte klokt vad alla ska få bebis nu? Och de flesta BB är överfulla, eller det kanske har lättat nu? Någon som vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0