Ingen båttur

Nix! Tackvare sambons kassa planering blev det ingen båttur. Istället tog jag & L tag i ogräset i rabatterna. Det blev en lång stund i väldigt obekväm ställning för en som har beräknad förlossning imorgon haha. Menja, nu är det gjort och jag är sådär skönt trött!
Efter arbetet svängde jag & L inom byn och köpte pizza, det var vi välförtjänta av idag! :)

Lilleman ligger för att sova i sängen men lyckas nog inte riktigt komma till ro hörs det som. Han ligger och småsjunger där uppe viskar barnvakten om ;)

Snart ska jag lägga mig i soffan o njuta en stund innan sängen kallar, det blir nog sängen tidigt idag så att man kommer upp i tid imorgon.
Imorgon får vi se vad vi kan hitta på. Har ännu inga planer men något ska vi allt kunna hitta på!


Bebistjejen snurrar runder som en toka i magen. *pijjuu* O massa förvärkar och ryggont men det är sånt som hör till såhär i slutet. Dock är jag väldans trött på det. Nu vill jag ha "tillbaka" min kropp.
Bebis du är vräkt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0