Havandeskapsförgiftning?

Nu skenar väl tankarna iväg men lästa att illamående, trötthet, kraftig huvudvärk och tryck mot mellangärdet kan vara tecken på havandeskapsförgiftning. Det hoppas jag verkligen inte, men har det inte gått över tills imorgon ringer jag förlossningen och rådgör med dom hur jag ska göra. För nu orkar jag verkligen inte må såhär mer!
Imorgon är det en veckas tid som jag har mått illa, haft huvudvärk, tryck mot mellangärdet och extrem trötthet. Dessutom sa barnmorskan att jag skulle höra av mig ifall det inte gav med sig, så det är nog lika bra att ringa imorgon ifall det inte gett med sig. Dock hoppas jag på rikligt med sömn inatt och att jag vaknar pigg o frisk :)

Jag och älskling funderade precis över ett dilemma, bebis ligger högt och rörligt men magen bara sjunker. HUR GÅR DET IHOPA ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0