Funderingar kring förlossningsdatum.

Är helt slut i kolan. Men nu känns iaf humöret en aning bättre. Hoppas på att jag känner mig ytterligare bättre imorgon. Imorgon ska jag och lilleman på någon utflykt med mammamormor.
Ska bli spännande, för vi har ännu inte bestämt vad? Men något skoj ska vi nog allt lyckas hitta på !
Känner ett sånt obehagligt tryck neråt, blää. Tycker att lilltjejen kan fixera sig nu så att hon ligger still med huvudet. För det är mycket obehagligt när hon rör runt just där.. :/

Hm, satt och funderade. Om det blir som med graviditeten med L så kommer denna lilla flicka titta ut den 17 augusti. Det är ganska långt dit känns det som. Men ja, det ska man väl re ut? Är 27 dagar more to go ;)
Det jäkliga är bara att Honey inte har semester då mera. Så hon får gärna titta ut innan den 15 augusti iaf. :)

Nä nu ringer väl snart Älsklingen och sedan ska jag hotta mig i bingen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0