En tur på sjön.

Har fått sitta och snusa bebis en lååång stund idag. Varit hos lilla W idag och han är bara för söt. L tyckte nog samma sak för han sprang och strök honom över kinden och i babyfjunet till hår o sa " Åh, så muk bebisen ee.." :) Glömde bort att äta lunch idag, hur man nu kan glömma det(?) Men det resulterade iaf i ett ganska så ordentligt blodsockerfall. Så när vi kom hem var jag alldeles yr och spagetti i benen och mådde APA. Kastade i mig en tallrik fil & puffar och en macka och nu börjar det kännas en aning bättre.

Ikväll blir det möjligvis en tur på sjön med familjen ♥ Det är verkligen supermysigt, och L älskar att åka båt!
Så då blir det förmodligen grillning där. Är egentligen lite trött på att grilla så idag tänker jag grilla lite hamburgare. Som lite omväxling till korv/kött/kyckling. Det är som Tina på reklamen säger. Vi svenskar grillar nästan alltid samma saker. Det bara blir så!

Nej nu ska jag faktiskt äta ett Kexchoklad för att hjälpa detdär blodsockert på traven. Var ju tusan vad det dalade!
Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0