Carlsberg , Non alcoholic beer.

Efter ett par lata dagar var det dags att ta tag i saker och ting :) Så idag lastade jag bilen full av skräp från garaget också körde jag och L till tippen två gånger. Sedan blev det en tur till affären o bolaget. Och en tur ut till mamma på en snabb kopp kaffe. Har tillochmed fått två maskiner tvätt tvättade. Inte illa alls! Så nu har jag varit sådär lagom aktiv för en dag för en höggravid!
Köpte några flaskor alkoholfri-öl på bolaget. Tänkte pröva om det är något ? :)
Blir riktigt god middag idag, grillad karré med honungsbakade potatis i ugnen! Till det kall sås och fräsh sallad.
Längtar redan! Dedär potatisen är himmelskt goda, mmm :)

Nu är jag sådär lagom trött i kroppen och tänkte börja skrubba potatisarna och göra sås och sallad. Snart kommer Älsklingen hem och han är nog vrålhungrig efter en heldag med jobb på sjön. Stackaren får slita på sin semester också ;) Så är det med en "slavdrivare" till fader haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0