9 dagar till bf.

Så var vi nere på ensiffrigt :) Dock är det fortfarande tvåsiffrigt om det skulle bli som med L ;)
Tänk att snart är det dags. Det börjar bli spännande nu ! Nu finns det inte mer att fixa med för Lillans nedkomst, allt står klart och jag har kli i fingrarna. Jag vill att det ska ligga en liten sötnos i vår söta vagga nu, jag vill få känna babydoften och lyckoruset som bara ett nyfött barn kan ge.
Tänk att min lilla lilla kille ska bli storebror ? !



Idag ska vi inte göra mer än nödvänligt. Jag är helt slut och känner att jag måste ta det lugnt den sista tiden. Man behöver alla krafter man kan få till FL ju :)
Så idag tänkte jag ha en liten pysseldag med min prins. Bygga lite lera, lägga pussel och rita. lKänns precis agom idag :) Dessutom ligger solen i moln och det är inte alls sådär tokigt varmt som det varit den senaste månaden. Skönt! Så jag tänkte passa på att ta en mysig vagnspromenad också. Gäller att passa på när solen inte steker....

Mannen vart bara hemma om innan han for iväg till jobbet igen. Men efter denna Gbg-turen är han ledig, då har han S-E-M-E-S-T-E-R i tre veckor. Så vi hoppas att Lilltösen kommer den 14-15 augusti för då blir det 5 veckors semester istället :) Undra om det kan klaffa så bra ? :)



Kommentarer
Postat av: -Malin & Ella

Hej! Maila mig (adress finns på bloggen)önskemål och bilder. Är ingen superexpert men skall försöka göra dig nöjd ;) och hjälpa dig.



De kostar inget men i designen på menyn kommer de stå att den är av mig isf.



2010-07-23 @ 22:04:06
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0