8 dagar till bf och jag mår KASST.

Usch och pi för bebisar som inte fixerar sig säger jag bara!
Om det nu är anledningen till att jag mår som jag gör.
Illamåendet tar verkligen kål på mig. Är alldeles spagettisladdrig i kroppen o dåsig. Är det verkligen normalt att må såhär? Nu är det snart en vecka som det har varit såhär och jag börjar faktiskt bli lite orolig..
Tänkte snart ställa mig i duschen och se om man kan känna sig lite piggare efteråt. Hade varit väldans skönt!
Som det känns nu så hade jag kunnat gå och lägga mig medeBUMS. Men det är inte det lättaste med en vild 3 åring hemma... Tack och lov har han nöjt sig med lerbygge och målarboksritande tillsammans med Mamsen idag. Men nu börjar tålamodet tryta på honom märker jag! I eftermiddag ska vi se om vi kan hälsa på T och hennes lilla mini-kille.

Nu ska jag försöka återfå lite energi och hoppas att detta inte blir värre för nu börjar det bli riktigt, RIKTIGT jobbigt att må såhär! Som tur är buffar Lilltjejen runt o verkar pigg iaf, det är ju huvudsaken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0