7 dagar till bf.

Herrejösses, vilken underbar natt. Fattar ni hur skönt det är att inte behöva gå upp en enda gång på toaletten ?
Inte en enda smärtsam förvärk. Sovit som en prinsessa inatt och jag känner mig rejält utsövd. Så min önskan gick i uppfyllelse. Idag känner jag mig faktiskt mycket bättre, inte alls lika illamående och ingen huvudvärk. Vågar knappt säga för mycket för rätt vad det är kommer den kanske tillbaka? Haha. Men nu njuter jag iaf av den första dagen på en vecka utan huvudvärk och illamående! :)

Ja, dagen man väntat på så länge är snart här. Jag och Älskling låg och diskuterade när det kunde tänkas sätta igång.

Älskling: 6 augusti (BF+5.)
Jag: 12 eller 14 augusti (BF+13/15)
Plastpappa: Före BF.

Undrar vem som får rätt eller blir närmast? ;)
Lillebror tokväntar nu, han vill verkligen att Lilledyssor ska komma nu. NU HAR HAN VÄNTAT LÄNGE ! ;)
Inte lättaste för en treåring att ha tålamod, men det finns trots allt inte mycket annat att välja på, sessan kommer när hon kommer ju! Går förbi BB-väskan och babyskyddet flera gånger om dagen, och det värmer liksom i kroppen av att se på det. Man börjar fantisera om hur det kommer gå till när man ska få använda det. Hur kommer det att bli? När?
Jag har alltid varit inställd på att FL börjar nattetid. Därför tyckte jag det kändes supermärkligt när vi for iväg till BB klockan halv tio på förmiddagen när lille L skulle komma till världen. Det stämde inte alls för mig, haha!
Undras tro om det blir nattetid för sessan?
Många tankar som far runt i huvudet.. Nu ska jag se till o göra mig iordning så får vi se vad denna dagen har att erbjuda!
Tjao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0