6 dagar kvar till bf.

Shohooo. Idag är det mindre än en vecka kvar till beräknat datum för förlossning.
Det pirrar mer och mer i magen för varje dag, en mycket speciell känsla att det kan hända precis när som helst.
Jag undrar hur det kommer bli denna gången, hur kommer den starta? Hur lång tid kommer det ta? Kommer jag klara det lika bra/bättre denna gången? Ja, frågorna är många och man får ju tyvärr bara svar på dem den dagen det väl sätter igång ;)

Nu på slutet har graviditeterna varit väldigt olika. Med L gick slemproppen flera gånger med start från vecka 37 tror jag det var. Och i vecka 38 fick vi åka in till BB för att jag började blöda och hade värkar, de stannade av efter ett tag på BB och sedan kom killen inte ut till oss förrän BF+16 !
Dessutom var L fixerad och "färdig" redan i vecka 35.
Men i denna graviditeten har det inte blivit något av det. Ingen slempropp, inga blödningar och inget BB besök. Tösen är ju inte ens fixerad ännu! Men men. Vi får se hur det blir, för ut kommer hon ju iaf :)

Idag är sambon iväg och hjälper sin pappa och jag och L tog en rejäl sovmorgon, ända till 09.35!
Nu sitter lillkillen o ritar och jag ska gå och ta en dusch tänkte jag. Sedan får vi se vad vi ska hitta på.
Blir nog en promenad iaf eftersom solen skiner !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0