5 dagar till BF.

Idag vaknade jag i lagom tid, halv åtta. Men låg och drog mig i sängen tills klockan var 8. Fick gå upp och väcka Lilleman. Han har blivit en riktig sjusovare. Gärna till runt nio. MEN, jag klagar inte. Det är otroligt skönt! Och man får passa på att sova när man kan, för rättvade är så börjar han stiga upp klockan 6 ! Dessutom har vi snart en bebbe i huset och då blire nog inte många sovmorgar ;) Kanske därför min son låter mig sova nu? Känner kanske det på sig att mamma behöver det? :)

Längtar så tills vår flicka är här, nu är jag verkligen trött på att vara gravid. Så nu önskar jag att tiden kunde gå lite fortare.. Men det är bara till att fortsätta vara positiv, snäckan kommer ju inte ut fortare för att Mamma gnäller :) Har faktiskt mått bättre fysiskt denna gången. Med L var jag så stensäker på att jag skulle få för tidigt, också tog det 16 dagar efter beräknat också. Och den tiden kändes som en hel evighet! Denna gången har jag varit inställd från början på att det blir efter beräknat så änsålänge har det kännts helt OK.

Nu ska jag springa med lillkillen på toa. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0