4 dagar kvar till bf ♥ FL-lista.

Hade en jätte trevlig dag igår. Dagen startade med kaffe hos Mamma och sedan begav vi oss till stan och shoppade. Hittade inte jätte mycket men det var skönt att gå och strosa runt lite. Vilket kändes ordentligt i kroppen mot kvällen :/ L fick välja ett par tossor till Lilledyssor. Det blev en par av teddykompaniets dinglisar med tigermotiv :) Supersöta! Dessutom vågade jag mig på att köpa en lila sparkdräkt. Bara för det blir det väl en gosse haha, skulle inte förvåna mig. Har hållt mig ut i det sista men kunde inte hålla mig längre ;)
Hittade även en kuddeBabyproffsen till vaggan. Sen blev det lite diverse småplock, som det alltid lyckas bli ! :)

Vi var inte hemma förrän vid 16 tiden och klockan 18 var vi bortbjudna på grillkväll. Och det blev himmelskt gott och en lång och supermysig kväll utomhus, vi var inte hemma förrän lite i 23 och då var vår lillkille TRÖTT. Så han sover fortfarande ;) Ska alldeles strax upp och väcka honom.

Idag ska jag iväg och köpa lite nya blommor till mina krukor i trädgården, de som står där nu har sett sina bästa dagar. Så det blir iväg och fixa lite sånt och sedan trädgårdsarbete för hela slanten ! :)


Min högra höft har börjat säga ifrån och den hänger inte alls med längre. Det börjar tära enormt på mig. Det är inte sån smärta man vill ha ju :)
Höften lär väl inte bli bättre av trädgårdsarbete heller men man kan ju inte bara sitta och glo bannemej!
4 dagar kvar av mina 40 veckor, sen får vi se hur många BF+ dagar det blir också. Men nu är det inte långt kvar.
Går jag över 2 veckor är det 18 dagar kvar. Och det är faktiskt inte alls långt ju! LÄNGTAR!!




FL-lista.

Styvpappa: före 1/8
D: 3-4/8
Älskling: 6/8
Jag: 12-15/8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0