30 plusgrader + graviditet = ingen bra kombination...

Fram tills för en vecka sen ungefär har det inte varit några större problem att vara gravid. Men NU, jag avlider snart. Klarar inte alls värmen bra. Försöker dricka mycket osv men det hjälper bannemig inte. Får svårt att få luft och svetten fullkomligen forsar ur mig. Man känner sig allt annat än fräsch. Snälla någon, typ 22-24 grader kan det väl ändå hålla sig runt eller? Utan att det har varit vår är det nu helt plötsligt 30+ varje dag. Det är sjukt konstigt väder vi har i vårt avlånga land nuförtiden. -Men man ska ju inte klaga... Eller?

Idag var det marknad, vi tog en liten runda. Struntade fullkomligen i stånden och styrde direkt mot karusellerna så att Lilleman fick åka en sväng. Köpte lite gottis och sedan dök vi ner i parken bakom marknaden. Där var det sval o skön skugga. LOVE IT !

Nu ikväll fick jag ett enormt släng av rastlöshet. Bara sådär.. Så vi begav oss ut till MammaMormor och käkade middag och efterrätt där. Aldrig fel. Men nu är jag trött, trött, TRÖTT ! Vill bara kasta mig i säng men först äre duschning och plocka undan lite här hemma.

Imorgon ska jag iväg och fixa Leo's födelesedagspresent. Gött.. Han kommer ÄLSKA den :) Han har nämligen tjatat om en tvåhjulad cykel i evigheter, och det är precis det han ska få. -Den som väntar på något gott..... ;)

Nä nu ska jag göra lite nytta. Mammakroppen mår inte hundra idag, har kramp i ljumsken (?) :P Antagligen efter marknadspromenaden!
Aja, det går över efter lite vila !

Nattinatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0