3 dagar till bf. Nervösiteten börjar krypa sig på.....

Ja, nu är det banne mig inte långt kvar. Låt oss säga att jag går över två veckor. Då är det bara 17 dagar kvar! Shit alltså.. Det är riktigt nära nu..! Och nu börjar jag känna mig nervös, innan har jag kunnat slå ifrån mig de tankarna men nu "finns det ingen återvändo" , vi går mot ett håll och det är mot FÖRLOSSNINGEN.
Det är inte det att jag inte vågar föda och har förlossningsrädsla på det viset. Men trots allt, det gör ont!
Och nu vet man ju liksom hur det känns.. Också står man här igen? HAHA..

Gud vad jag längtar tills prinsessan vår är här. Tills L får sin Lilledyssor som han längtar såå mycket efter.
Han har träffat två andra bebisar på kort tid och då pratar han alltid om sin lillasyster och vad hon ska heta. Pekar på magen o säger "Här är fötterna o här är rumpan" :) Han är så UNDERBAR, vår älskade lilla son ♥





Vädret ser inte särskillt lockande ut idag. Älskade sambon är iväg på sjön och jobbar med sin pappa.
Idag vet jag inte riktigt vad jag & L ska hitta på med. Förutom ett besök hos AMS och sedan rensa upp i källartrappen där ute, massa löv som ligger där o ser trista ut..

Men något ska vi nog kunna hitta på med trots allt!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0