2 dgr till BF.♥

Äntligen har jag fått hem min älskade son. ♥ Saknade honom massor när han var iväg hos Mormor&Morfar. Kändes alldeles tomt här hemma :/ Gör det iofs fortfarande eftersom han ligger o sussar däruppe. Han var alldeles färdig efter besöket på djurparken så han deckade i bilen. Men MÅSTE gå upp och väcka honom igen, får bara bli en kort powernapp eftersom klockan är alldeles för mycket för att sova middag. Aja, huvudsaken är att han har haft en bra dag med sin mormor o morfar!

Ännu inga tecken på bebis. Och alla frågar, alla är så makalöst rädda att missa nyheten. Men det är ingen risk. Vi kommer meddela er alla när stjärnan anlänt!
Börjar bli trött på att höra tex "Fått bebis inu?" "Är du påväg till BB?" Osv.. När man ringer någon. Det tar upp mina tankar nog som det är, så SNÄLLA sluta fråga!! Minns att jag kände mig likadan med L, tillslut slutade jag nästan att lämna lägeheten. Det är jobbigt att få höra "Har du inte fått inu? När kommer den då?" HUR SKA JAG VETA DET?!

Uschja, mammahormoner.. Suck! Men snart är väntan över.. Snart snart snart !

Ikväll blir det besök hos svärfar, ska grilla är det tänkt. Undrar det, vädret ser inte ut att hålla med om dom planerna! Grå himmel o smådugg :/ Aja, den som lever får se!

Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0