12 dagar till BF

Idag är det tolv dagar kvar tills lillasyster är beräknad att komma till oss. Men jag hoppas på ca 26 :) HAHA. Låter galet kanske, men jag VILL faktiskt gå över tiden. Med Leo var jag totalt deprimerad vid detta laget, men nu känns det helt OK.
Det får iaf vänta tills på torsdag natt. Då går Älskling på på sin semester :) Ska bli skönt att ha honom hemma lite. Det var lääänge sedan..

Min styvpappa är helt 100 på att jag ska få tidigare, haha.. Får se om jag kan överbevisa honom om hur fel han har haha.

Imorgon är det BM-besök, får vi se om lillan har växt som hon ska. Ibland kan jag få världens orokänsla i kroppen. Tänk om hon inte mår bra? För hon rör ju sig inte så jätte mycket längre. Men läste att det kunde vara för att dem sov mycket mer i slutet av graviditeten och att det dessutom inte finns så mycket plats att röra sig på. Man kunde också ha svårt att känna rörelserna nu i slutet. Ska prata lite med BM imorgon och se vad hon säger. Är säkert bara jag som är tramsig..

Idag har jag o min lilla prins varit och tittat på liten bebis, en vän som var beräknad 7 dagar före mig fick i lördags. Fick ett rejält sug efter att få se våran lilla flicka nu. Ska bli sååå spännande att få gå igenom det igen. Att få lära känna en alldeles ny individ som jag och hjärtat skapat. L's lilledyssor.. (Lillasyster) :)

Ska lägga mig i tid idag, ska lämna L på dagis imorgon och sedan vara på MVC kl 9.
Behöver dessutom sova ut. Har supersvårt att sova nu, men är sedan alldeles utmattad och orkeslös under dagarna. La mig på soffan efter att jag hade lämnat L på dagis. Plötsligt kändes ögonlocken väldigt tunga och vips så var klockan halv 11 och jag hade sovit i 1 ½ timme. Utan att vara det minsta piggare :/
Känner mig lite elak mot L, har inte samma ork till lek&bus som jag haft tidigare. Men snart, SNART ska jag få tillbaka rörlighet och ork till min älskade prins! Tills dess ska jag göra allt jag kan för att hans sommar ska bli så bra som det bara går. Det gäller att inte slappa efter för mycket. Lätt att bli deprimerad och bara sitta i soffan och leta efter FL-symtom ;)

Har tänkt mig att besöka Djurparken innan lillasyster kommer, kanske rent av nu till helgen? Får se vad vädergudarna säger om den saken. Var där förra året och Leo gillade verkligen det. Han är väldigt förtjust i djur!

Nä gott folk, nu ska jag alldeles strax lägga mig. Bara ringa Älsklingen också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0