10 dagar till beräknat förlossningsdatum.

Hipphipphurra, för mig idag ;) HAHA.. Vilken tur att Lillskruttan inte valde att komma på Mamsens födelsedag :D Skönt att hon får en egen dag!

Ibland blir man kraftigt påmind om att man är höggravid med knappt vecka kvar till BF. Som idag då tillexempel.. Dagen startade med städning, vilket resulterade i genomsvettig gravid kvinna. Slängde mig in i duschen och sedan iväg med Mor min och tog en födelesedagsfika. Knappt varmt på fiket heller !
Sedan fortsatte vi hem till henne och snackade massa skit över några koppar kaffe.
När vi kände oss klara med det tog vi en tur till stranden och käkade glass tillsammans. Med en övertrött son blir allt så mycket mer komplicerat och det är just vad min son har varit hela dagen !
Vid 4 tiden var det dags att skiljas åt och Leo & jag for hemåt och blev upplockade av svägerska/faster.
Återigen hamnade vi vid stranden men denna gång för middag. Det blev en underbart god spätta med klyftpotatis och remouladsås. MUMS ! Oemotståndligt gott.. Vi hann precis hem och sätta på kaffet och börja noppa jordgubbarna innan svärmor med familj kom..

Har haft en stressig och otroligt social dag och jag är alldeles slut nu.
Dock har det hela varit väldigt trevligt ! :)
Lite ledsen att min underbara sambo inte är hemma, menja, någon måste ju arbeta ! ;)

Bebisen ligger fortfarande och krånglar, vet tametusan inte vad den sysslar med. Känner ett ständigt tryck neråt. Emellanåt gör det nästan ONT, är alldeles öm där nu. Och ändå är tösabiten inte ens så långt ner som hon ska vara. :/ Begriper det inte? Aja, nu är det inte långt kvar. Och tur är det ;)
Nu tänkte jag sätta mig och läsa min förlossningsberättelse från L :) Fräscha upp minnet lite !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0