TRÖTT PÅ DETTA

Fick tillbaka värkarna klockan runt 1 inatt. Då kom dom med 5 minuters mellanrum under en timmes tid. Men nu är det ca 7-9 minuter emellan?!! Fy fan för detta säger jag bara. Det värsta är att värkarna gör riktigt ONT när dom kommer också. Behöver andas rejält när dom kommer och det riktigt knyter sig i ryggen.
L är fortfarande hos mormor, vi fick åka in till bb vid 11 i förmiddags. Låg med ctg i ca 2 timmar o fick sedan piller att sova på så vi kunde åka hem. Sov i tre timmar (till 19) sedan var det lugnt i magen till midnatt. Fick bricanyl som skulle hjälpa livmodern att slappna av så de slutade väl värka då?..

Om man bara kunde sovit mellan värkarna.. Är helt slut.. Känner mig alldeles gråtfärdig nu. Vill bara att vår bebis ska komma ut. Orkar inte ha dessa pinvärkar mera!!! KOM IGÅNG PÅ RIKTIGT NUUUUUU!!!

Känns extra jobbigt eftersom det gick så snabbt med L. Ja menar 8 timmar från första känningen och nu har det gått 27 timmar sedan jag fick värkar första gången..

Ibland känns det som jag bara vill åka in och skrika "GE MIG ETT KEJSARSNITT NUU!!!" För jag orkar verkligen inte mer.. Detta tär på psyket som fan.. Snälla bebis kom nu.....

Vill inget hellre än att få hem min älskade son också, men det orkar jag verkligen inte som läget är nu. Men saknar honom så att mitt mammahjärta håller på att gå sönder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0