Tre dagars övertid, kom nu !

Troligen är det många dagar kvar. Men ändå hoppas man och letar efter minsta tecken. Igår var foglossningen nästan outhärdlig. Bäckenet skrek efter att förlossningen skulle starta. Men tog en skogspromenad, dock i min snigelfart ;) men det hjälpte faktiskt. Känner att jag måste röra på mig. Får tuppjuck av att sitta och glo. Om jag ska vänta lika länge som jag gjorde med L så är där 13 jäkla dagar till. Blir tufft, otroligt tufft.

Och grattis till sambons kära kusinvitamin som fått en liten gosse. Eller liten och liten.. Närmare 4 kilo och 54 cm lång. Hon hade blivit igångsatt tidigare pga högt blodtryck, -säger bara tur att hon inte gick hela tiden + lite till. Undra hur stor gosseliten blivit då?!

Nu kan man ju inget annat än att få dessperat bebissuuuuug ! Detta är fjärde bebben som fötts nu på ett par veckors tid. Alla gossar :)

Och inget har jag planerat för oss idag heller. Så det kommer nog bli en lite smådryg dag. Aja. Får göra det bästa av situationen..

Kommentarer
Postat av: -Malin och Ella

Hoppas att bebis kommer SNAAART :)

2010-08-06 @ 23:46:54
URL: http://malinochella.blogg.se/
Postat av: Maggan

Ja, det hoppas jag också :D

2010-08-07 @ 00:31:21
URL: http://mammatilltvaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0