traktorer & bondgårdsdjur!

Idag promenerade jag och min lilla påg till Skördefesten. Där var galet mkt folk och varmt var där! Vi kollade på traktorer, djur och Leo körde trampetraktor. Det blev lite marknadsgodis och sedan var det nog för oss. Leo behövde sova middag och min rygg klarade inte att gå där längre. Synd för det var himla trevligt faktiskt! Men det kommer ju nästa år också =)




Ikväll ska vi till Svägerskan och fira henne, det bjuds på smörgåstårta och det är ju aldrig fel ;)
Tyvärr känner jag mig inte alls pigg idag, denna sömnbristen börjar ta ut sin rätt. Har dessutom massa förvärkar, det känns lite jobbigt. Imorse tänkte jag "ska jag stå ut med att må såhär i två veckor till?!"

Mitt nya sett att koppla av på är att sitta och rita i målarböcker med L (och ensam hihi) Det är så rogivande på något vis. Kan sitta hur länge som helst, fördelen är att L är i en period då han älskar att rita. Han kan också sitta i evigheter och bara rita. Ett skönt sätt att umgås med sin son när man är höggravid då jag inte orkar ligga på knä och köra bilar eller springa och jaga varann och liknande. ;) Han är så duktig och försöker verkligen hålla sig innanför linjerna och har sånt magiskt tålamod just då. Härligt att se. Min älskade lilla prins börjar bli så stor.
Galet som tiden springer iväg. Tänk när prinsessan är lika stor som prinsen, då börjar han SKOLAN. Herregud, det låter så långt borta. Men samtidigt vet jag att -vips så är man där ! Tänk min lille, lille påg. Han som kom till oss i sina ynka 53 cm och 3776 g. Galet :)

Nej nu ska jag snart börja göra vid mig för ikväll. Trevlig kväll på er..


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0