Slemproppen och mensvärk.

Nu gick det upp för mig, jag ska föda barn snart!!! Igår hade jag mensvärk hela dagen och kände mig alldeles konstig hela dagen. På ett sätt jag inte kan beskriva. Och idag när jag vaknade hade slemproppen gått. Så nu händer det faktiskt nått. Och jag blev nervös! Jag blev alldeles spagetti i benen, haha.  Herregud, nu är vi nära!!

Har gått 8 dagar över tiden idag och ska på BM besök klockan halv 9. Vi får se vad BM säger, kanske lika bra att göra hinnsvepningen då? Eftersom det kanske är något på G? Har fortfarande mensvärk i rygg o mage o känner mig fortfarande illa till mods i kroppen på nått vis.

Guuuuuuuuud, jag ska FÖDA BARN!! Det är stort !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0