Dagen med stort D, BF ! <3

Ja, då var dagen här. Men ingen bebis ännu så långt ögat kan nå :P
Har sovit som en kratta inatt IGEN. Fattar inte hur svårt det kan vara att få lite sömn?! Är så trött hela tiden. Lilltjejen fick för sig att hon skulle börja sparka mamma på revbenen. Inte så häftigt, det har hon aldrig gjort innan. Men inatt var det tydligen JÄTTE kul :(
Somnade inte förrän vid 2 tiden. Sedan vaknade jag redan klockan SJU och kunde icke somna om. Är det klokt? Nu sitter jag här och det känns som om jag skulle kunna sova i en vecka!!

Usch, nu börjar jag bli riktigt nervös. Nu kan det verkligen bli när som helst. Och shit, ska man verkligen gå igenom en till förlossning? Gå igenom all smärta ännu en gång?! Och ja, det är värt det. MEN det gör ont! Så är det bara. Och jag är super nervös!! No turning back now........



Idag är det Skördefest hemma i byn. Funderar på om jag och L skulle promenera dit. Ska tydligen vara skoj för barnen. Dom får träffa alla bondgårdens djur, hoppa i halm osv. Kanske kan vara något för mitt lilla energiknippe? :) Tyvärr ser vädret inte så inbjudande ut. Himmeln är grå och inte en endaste solstråle har visat sig :( Hoppas det blir bättre om ett par timmar.



Imorgon är det besök hos BM. Får vi se om Lilltjejen fixerat sig ännu, eller iaf lagt sig i ruckbart läge istället för Högt & Rörligt. Ska tydligen göras en hinnsvepning med, huuua! :/ Inte alls nice, det minns jag från graviditeten med L. Det är ingen skön känsla! Menja, då kanske snäckan väljer att komma ut lite tidigare än vad L gjorde haha :) Drömma går ju!




....Prinsessan, din mamma, pappa och storebror längtar ihjäl sig efter dig,
kom ut till oss nu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0