1 vecka efter bf. FL lista

Igårkväll precis innan jag skulle lägga mig fick jag molande värk i ryggen och starka sammandragningar. Gissade på att det var förvärkar så tog 1 panodil o duschade och gick och la mig.. Och mycket riktigt, idag är det nästan borta. Så det var bara träning :P

Imorgon har jag tid hos BM, tyvärr inte min ordinare eftersom hon har semester. Står i valet o kvalet om jag ska göra hinnsvepningen eller inte. Det kan ju göra mer ont än nytta menar jag. Och hur kul är det o få en massa sd som inte gör nån nytta. Fast å andra sidan känns det som att det hade varit skönt OM det kunde hjälpa till o få igång fl. MEN gjorde 3 stycken med L och han är inte född förräns dagen efter nr 3. Aa får se vad barnmorskan säger!

Gick faktiskt upp i tid idag, trodde att klockan var halv 9 men icke. Klockan var faktiskt bara halv 8. :) L vaknade första gången klockan 5.20 och sa att han inte ville sova mer. Men det var bara o säga godnatt igen. O tro mig han somnade om, riktigt ordentligt. Gick knappt o väcka honom sen när klockan var halv 8, haha!


Nu är det en hel del som haft otur i gissningen om när bebis ska komma..

M&K: Innan 1/8
D: 3-4/8
A: 5/8
Älskling:6/8
Svärmor: 7/8
P: 8/8
F: 9-12/8
Jag:12-15/8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0